CHRISTA VAN DER MEER

 


 



Ahir vaig descobrir a aquesta jove dissenyadora alemanya que experimenta l'art mesclant les seues dues grans passions: la moda i la fascinació pels retrats. Christa creu que les cares defineixen l'identitat d'una persona i utilitza aquest factor d' intriga com una font d'inspiració. Els retrats es fusionen sobre teixits, textures i volums. També utilitza teixits i estampats exòtics per a imaginar collages, creant una fantàstica barretja d'influencies globals que s'uneixen per contar històries.

 El que em sembla més interessant és el procés de tot plegat. Ella tracta de portar els seus retrats a la tela d'alguna forma i el collage és com si fos el seu mitjà preferit. Jo m'ho imagine com una triple transformació: un retrat, que es transforma en collage, que a la seua vegada busca transformar-se en moda.

Aleshores, una vegada el collage passa a convertir-se en moda, aquest pas a 3D és força complicat i em torna a posar en l'etern debat de la moda que no té com a principal objectiu que es complixca l'utilitas.  Un altre cas de moda o art?

Deixem-ho surant.
Crec que ja sabeu el que pense.



  

Popular Posts